Facultade de Comercio

Mapa de Localización

Facultade de Comercio

Como Chegar á Facultade de Comercio

A Facultade de Comercio da Universidade de Vigo está situada na zona urbana de Vigo, no antigamente denominado Campus Histórico, na rúa do Conde de Torrecedeira, núm. 105. A súa privilexiada localización no centro da cidade de Vigo facilita o seu acceso, xa sexa desde a cidade de Vigo como desde poboacións limítrofes.

Transporte Urbano

Existen numerosas liñas de transporte urbano da empresa Vitrasa que teñen paradas a distancias curtas da Facultade de Comercio. En concreto, a liña Circular Centro C1, para xusto diante da entrada da Facultade de Comercio da Universidade de Vigo.

Tren e Autobuses

Para desprazamentos desde fóra de Vigo, existen conexións co resto de cidades próximas tanto en autobús como en tren. Podes consultar toda a información nos seguintes enlaces:

Barco